Aanmelden nieuwe brugklassers
Ben jij en je ouder(s) enthousiast geworden over onze school? Meld je dan online alvast aan, dat kan vanaf 18 maart. En kom daarna op maandag 25 maart tussen 16.00 – 20.00 uur of dinsdag 26 maart tussen 16.00 – 18.00 uur met je ouders/verzorgers naar onze school om je definitief aan te melden. Wij maken dan graag kennis met jou en je ouders en maken er natuurlijk een bijzonder moment van. Neem je het aanmelddocument*, dat is verstrekt door de basisschool, ook mee? Het is nodig bij de inschrijving.
*Heb je geen aanmelddocument van de basisschool ontvangen, geef dit dan even aan op de aanmeldavond.
Maandag 25 maart:
16.00-17.00 uur: A t/m D
17.00-18.00 uur: E t/m J
18.00-19.00 uur: K t/m N
19.00-20.00 uur: O t/m S
Dinsdag 26 maart:
16.00-17.00 uur: T t/m Z
17.00-18.00 uur: reserve
Vanaf maandag 18 maart kun je je online aanmelden via onderstaande link. Aanmelden kan vanaf die datum, mits het definitieve schooladvies bekend is.
Online aanmelden
(link wordt 18 maart geactiveerd)
Aanmelden kan heel gemakkelijk. Op je mobiel, tablet of laptop/PC, wanneer het jou uitkomt.
Wat heb je nodig om je aan te melden?
- Mobiel, tablet, laptop of PC
- Het BSN-nummer van je kind
- Je inlogmiddel van de bank (bijvoorbeeld random reader, scanner, mobiele app)
- In geval van dyslexie, de dyslexieverklaring;
- Indien van toepassing: verklaringen/verslagen voor zorghulp (bv autisme, minder valide, etc.).
NB: Het mogen ook scherpe foto’s zijn van deze documenten.
Stappenplan aanmelden
- Klik op de link hieronder
- Aanmelden (actief vanaf 18 maart)
- Je registreert je als gebruiker door een account aan te maken met e-mailadres en wachtwoord. Voor ouders die al een kind op SCH hebben: dit is niet je SOM account!
- Vervolgens log je in met e-mailadres en wachtwoord.
- Klik op het aanmeldformulier en start met het invullen van de gegevens.
Het is mogelijk het formulier tussentijds op te slaan en op een later tijdstip verder te gaan met aanmelden. Indien nodig, kun je ook documenten bijvoegen door deze te uploaden. - Tot slot onderteken je met een digitale handtekening. Daarvoor werken wij met IDIN. Dit is een beveiligde site van banken en wordt alleen gebruikt ter identificatie. Er worden geen kosten in rekening gebracht. Klik hier meer info: https://www.idin.nl/ of Bekijk deze video
Hulp nodig?
Van maandag 18 t/m dinsdag 26 maart zijn wij op werkdagen telefonisch te bereiken van 15.00 tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 – 3921278.
Liever mailen? Dat kan ook, mail naar: aanmelden@carmelhengelo.nl
Natuurlijk helpen we je ook graag op de aanmeldavond op maandag 25 maart 16.00 – 20.00 uur of dinsdag 26 maart 16.00 – 18.00 uur. Er staan laptops klaar en onze medewerkers helpen je graag. Gaat het alleen om de digitale handtekening, dan kun je op dat moment een handtekening komen zetten met pen.
Mocht je na het lezen van deze informatie nog vragen hebben, neem dat gerust contact met ons op! Wij helpen je graag